Søknad

Velkommen som søker!
Her kan du søke om medlemskap og utstillingsplass:
1. april og 1. oktober er frist for å søke medlemskap
1. november er vanligvis frist for å søke utstillingsplass, men ikke i 2015.
På grunn av 100-årsjubileet og Tegnebiennale i 2016, ble programmet for 2016 og 2017 planlagt og juryert vinteren 2014/15.  Det vil bli lagt ut informasjon om om søknadsfrist for medlemsutstillingen i 2016 og til Tegnebiennalen 2016, så snart dette er klart. Neste mulighet til å søke om ordinær utstillingsplass i Tegnerforbundet blir med frist 1. november 2016, for året 2018.

Noen tips før du begynner søknadsprosessen:

1. Ha alt av søknadsmateriale klart før du begynner selve registreringen. Det er ikke mulig å gjøre endringer i søknaden etter at den er sendt inn, men du kan fritt klikke deg frem og tilbake i søknaden underveis i registreringen.
  2. Sett av nok tid til registreringen og pass på at det som registreres er riktig. Særlig viktig er det at epostadressen er korrekt, da kvitteringen for mottatt søknad vil bli sendt til denne adressen.
  3. NB! Søkerportalen stenges når fristen har gått ut, så husk å søk i god tid før midnatt den aktuelle datoen.
  4. Informasjon om søkerkriteriene finner du under de ulike kategoriene i søknadsportalen. Følg linken under.
Trykk her for å komme til søknadene