Tegnerforbundet

Info medlem

HVORFOR BLI MEDLEM I TEGNERFORBUNDET

• Som medlem i Tegnerforbundet vil du blant annet motta månedlige medlems- og nyhetsbrev, invitasjoner til våre utstillingsåpninger, medlemsmøter, samt til andre faglige og sosiale arrangementer.
  • Du kan bli med på faglige medlemskvelder og div. medlemsarrangementer.
  • Du får tilsendt tidsskriftene NUMER og Billedkunst. Helt gratis!
  • Du kan søke på div. stipend i TF, som eks. TFs eget reisestipend, som er blitt gitt ut siden 1926.
  • Du kan være heldig å bli en del av Tegnerforbundets kråke-orden, og bli en kråkeridder!
  • Vi jobber aktivt med å synliggjøre medlemmene og deres kunstnerskap, blant annet gjennom konsepter som eks. ”Tegnesnakk” og ”Månedens tegner”.
  • Vi formidler tegneoppdrag og oppdrag som foredrags- og workshopholdere i TF, og på TF´s hjemmeside formidler vi medlemmenes hjemmeside og informasjon.
  • TF har en egen salgsavdeling og nettbutikk hvor vi jobber aktivt og målrettet med salg av medlemmenes arbeider. Vi arbeider blant annet mot bedrifter, samlere, innkjøpskomiteer og offentlige instanser. Vi gjør regelmessig markedsføring av enkelkunstnere og salgsavdelingen gjennom vår hjemmeside, sosiale medier, nyhetsbrev og diverse eksterne kanaler.
  • Du får 20% rabatt på innramming hos Brodins, 25 % på innramming hos Artifix, og vi har individuelle avtaler for medlemmer hos PIGS - Billedverkstedet for digitaltrykk.
  • 20 % på alle produkter fra Caran d'Ache (ved kjøp i TF).

Søk medlemskap i vår søknadsportal. Søknadsfrist 01. april.