Tegnerforbundet

Salgsavdeling

Oppdag tegnekunst i Tegnerforbundets unike salgsavdeling!

I vår salgsavdeling i galleriets underetasje finner du tegnekunst av Tegnerforbundets medlemmer som er profesjonelle tegnere og illustratører fra hele Norge.

Blant kunstnerne som er representert er noen av Norges ledende tegnere og illustratører som Johannes Høie, Marit Victoria Wulff Andreassen, Kjell Varvin, Siri Dokken og Per Dybvig for å nevne noen få.

Tegnerforbundet er Norges eneste senter for tegnekunst, og vi er stolte
av å kunne tilby et unikt og variert utvalg av tegne- og illustrasjonskunst i ulike teknikker og prisklasser!

Uansett om du er på jakt etter et kunstverk for deg selv, en personlig gave eller en bedriftsgave - våre dyktige og hjelpesomme medarbeidere bistår deg gjerne med rådgivning.

Det er også mulig å bestille innramming direkte i vår salgsavdeling. Du velger ramme, glass og hvordan tegningen skal monteres i rammen, og etter kort tid kan det ferdig innrammede verket hentes i vårt galleri.

Alle verk fra salgsavdelingen kan også enkelt kjøpes i vår nettbutikk. Her velger du selv om du ønsker å hente verket i vårt galleri eller få det levert hjem kjapt og enkelt. Vi sender kunstverk også til adresser i utlandet. Forespørsler sendes til salgskoordinator Susanne Fleischmann under susanne@tegnerforbundet.no

Velkommen!

Gå til nettbutikk →