Tegnerforbundet

Salgsavdeling

Oppdag tegnekunst !

I vår salgsavdeling i galleriets underetasje finner du tegnekunst av Tegnerforbundets medlemmer. Tegnerforbundet er Norges eneste senter for tegnekunst, og vi er stolte av å kunne tilby et unikt og variert utvalg av tegne- og illustrasjonskunst i ulike teknikker og prisklasser!

Blant kunstnerne som er representert i salgsavdelingen er noen av Norges ledende tegnere og illustratører som Johannes Høie, Marit Victoria Wulff Andreassen, Kjell Varvin, Siri Dokken og Per Dybvig for å nevne noen få.

Uansett om du er på jakt etter et kunstverk for deg selv, en personlig gave eller en bedriftsgave - våre dyktige medarbeidere bistår deg gjerne med rådgivning.

Det er også mulig å bestille innramming. Du velger ramme, glass og hvordan tegningen skal monteres i rammen, og etter kort tid kan det ferdig innrammede verket hentes i vårt galleri.

Alle verk fra salgsavdelingen kan også enkelt kjøpes i vår nettbutikk. Her velger du selv om du ønsker å hente verket i vårt galleri eller få det levert hjem kjapt og enkelt. Vi sender kunstverk også til adresser i utlandet. Forespørsler sendes til salgsansvarlig Susanne Fleischmann under susanne@tegnerforbundet.no

I nettbutikken har du også mulighet til å kjøpe gavekort.

***

Salgsavdelingen holder sommeråpent etter avtale. Send oss en epost på post@tegnerforbundet.no om du ønsker å gjøre en avtale for å besøke salgsavdelingen.

Velkommen!

Gå til nettbutikk →