OPEN CALL – Workshops i TF//2022

Nov 16, 2021

Tegnerforbundets medlemmer only!

Til alle våre medlemmer som kunne tenkt seg å holde en tegnerelatert workshop i Tegnerforbundet i 2022: Har du lyst til å lære bort noe som du selv jobber med i ditt kunstneriske virke eller som du er veldig flink i, til Tegnerforbundets publikum? Vi lyser med dette ut en Open Call eksklusivt blant Tegnerforbundets medlemmer med søknadsfrist 15.desember 2021.

ALT som er tegnerelatert er av interesse! Det kan være et tegneserieverksted, en workshop i papirfarging, workshops i særegne tegneprosesser eller et kurs i animasjon, og mye mye mer. Vi tar også veldig gjerne imot søknader på kurs og workshops som kan gjennomføres digitalt!

Om dette høres interessant ut for deg, vil vi gjerne lese om følgende i søknaden din:

- Workshopidé (innhold/ målet med workshopen/ hvordan gjennomføres workshopen)?
- Hvilken målgruppe er kurset/ workshopen rettet mot?
- Hvor mange deltagere skal workshopen ca. ha?
- Hvilken tidsramme har kurset/ workshopen omtrent (en hel dag/ noen timer osv.)
- Når i 2022 kunne du tenkt deg å holde workshopen/ kurset?
- Har du erfaring med å holde kurs/ workshop fra før eller er det første gang du skal holde workshopen du søker med?

Det skal også vedlegges 2 bilder (JPG/ under 2 MB) i søknaden.

Du er herved invitert!

GÅ TIL SØKNADSPORTALEN